sâmbătă, 17 iunie 2017

"Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi"


O binefacatoare invatatura...

Dar cine o asculta sau, mai precis, cine o urmeaza? 
Eu am practicat privirea inversa asupra lucrurilor: cum oare oi fiu eu judecata! Si... m-am ingrozit, caci invidia poate gasi sau chiar fabrica oricand judecati aspre si dureroase! 
Si, recunosc, s-au gasit in viata mea motive sa fiu invidiata!
Lumea insa te judeca si cu si fara motiv, ca asa este natura umana!
Dar, daca Mantuitorul ne invata sa nu judecam inseamna implicit ca putem face asta!
Pacea si blandetea, masura in lucruri si ganduri frumoase! Acestea ne vor da cale libera spre descoperirea lui Dumnezeu!
Amin.


Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi. Căci cu judecata cu care judecaţi, veţi fi judecaţi, şi cu măsura cu care măsuraţi, vi se va măsura. De ce vezi paiul din ochiul fratelui tău, şi bârna din ochiul tău nu o iei în seamă? Sau cum vei zice fratelui tău: Lasă să scot paiul din ochiul tău şi iată bârna este în ochiul tău? Făţarnice, scoate întâi bârna din ochiul tău şi atunci vei vedea să scoţi paiul din ochiul fratelui tău. Nu daţi cele sfinte câinilor, nici nu aruncaţi mărgăritarele voastre înaintea porcilor, ca nu cumva să le calce în picioare şi, întorcându-se, să vă sfâşie pe voi. Cereţi şi vi se va da; căutaţi şi veţi afla; bateţi şi vi se va deschide. Că oricine cere ia, cel care caută află, şi celui ce bate i se va deschide. Sau cine este omul acela între voi care, de va cere fiul său pâine, oare el îi va da piatră?
Matei 7, 1-9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu